Followers

Friday, December 6, 2013

cerita semalam

pukul 2.30 petang keluar sekejap...ada hal sikit....
apahal??hal-hal lain...kikikiki
buboh minyak kat petronos...sempat lah keluarkan duit...poket kering ongkos kureng...huhuhu


bawak kereta pandu cermat-cermat, ingat orang tersayang...
.
.
.
.
tengah-tengah jalan....cuaca mendung...mesej cik ta suruh angkat baju kat jemuran*takut dia terlupa*...suruh masak sikit...tiba-tiba den lapooo....makan kat kedai??malas lah...haha!hujan nak turun ishhhh...ni siapa pulak nyanyi tak henti-henti ni?hahahaha...ops!musim hujan sekarang ni....
.
.
.
.
.
sampai tempat yang di tuju kat ampang...setel hal-hal jap,habis tu terus ke kereta...

rintik rintik...habis la aku ni...payung?ada..!!tapi tinggal kat rumah la pulak!cait!emm pasal apa payung kena guna penjodoh bilangan kaki?siapa tahu jawab!payung ada kaki ke?kenapa sekaki payung?payung kat rumah aku tu panjangnya lebih kurang 3 kaki...pasal apa kata sekaki??tigakaki payung tak boleh ke???hahahaha!*mengarut*

protes sendirian...takpa-takpa...payung 3 kaki aku tu baru....masih malu-malu pengantin...tak sanggup diguna pakai lagi!*alasan sedapkan hati*aku??bukan pengantin baru yang perlu dipayung-payung..so..????

LARIIIIIIIII lah....dalam hujan!
.
.
.
adeh adeh adeh..kuyup yeop dibuatnya....huhuhu..

bai-bai

1 comment:

AinRamlan said...

hahaha..cam comel je.

Nuffnang